Coca-Cola HBC Romania lanseaza platforma “Dupa Noi”, proiect care isi propune sa pastreze prezentul pentru a-l transmite generatiilor viitoare

Scroll

Coca-Cola HBC Romania, cea mai mare companie din industria bauturilor de pe piata locala, lanseaza platforma “Dupa Noi”, platforma care isi propune sa inspire cat mai multi oameni sa constientizeze cat de important este ce lasa in urma lor si sa adopte un stil de viata cat mai responsabil, pe care sa-l transmita si generatiilor viitoare.

“Dupa Noi” este mai mult decat un proiect. Inainte de toate, este despre cine suntem, iar noi credem cu tarie ca suntem ceea ce lasam in urma noastra.

Coca cola

“Dupa Noi” este despre a face tot ce este posibil pentru a lasa in urma o lume mai buna, prin protejarea mediului si a resurselor, prin promovarea valorilor, a traditiilor, a povestilor si a locurilor din Romania.
“Dupa Noi” este despre optimism. Despre echilibru. Despre bucurie. Este despre noi toti. Si este despre viitor.

’Dupa Noi’ a aparut din nevoia de a ne defini pe noi, ca oameni, pe de o parte, si pe noi ca producatori si imbuteliatori de bauturi racoritoare si apa minerala, pe de alta parte. Am avut in vedere telul nostru, acela de a inspira un viitor mai bun, de a raspandi fericire si de a uni oamenii. Acest tel exista pentru a ne ghida si pentru a ne aminti de ce suntem aici si in ce credem cu adevarat. Suntem convinsi ca unul dintre lucrurile care ne unesc este constientizarea faptului ca suntem ceea ce lasam in urma noastra”

Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC Romania.

Proiectul „Dupa Noi” incepe cu Tara Dornelor, o zona foarte speciala pentru Coca-Cola HBC, pe de o parte pentru ca este unul din putinele locuri din tara unde mediul natural a ramas intact, iar oamenii au ramas autentici - autenticitatea fiind si una din valorile companiei – si, pe de alta parte, pentru ca este zona de unde izvoraste apa pentru produsele Dorna, Dorna Izvorul Alb si Poiana Negri. In Tara Dornelor, mai precis in Poiana Negrii, acolo unde compania detine fabrica de imbuteliere a apei minerale, locuiesc peste 150 de angajati Coca-Cola HBC si familiile lor.

“Ni s-a parut firesc sa oferim ceva inapoi acestei regiuni, precum si oamenilor care locuiesc aici si contribuie la prezervarea si autenticitatea ei. Dincolo de promovarea zonei si a povestilor minunate pe care le-am descoperit aici, lucram la proiecte punctuale care vor ajuta la dezvoltarea comunitatii locale”, adauga Irina Ionescu.

Strategia pe termen mediu a platformei “Dupa Noi” are in vedere crearea de continut pentru promovarea zonei, a oamenilor, traditiilor si mestesugurilor din Tara Dornelor, precum si incurajarea unui stil de viata responsabil, prietenos cu mediul inconjurator. Tara Dornelor este doar primul popas, in viitor platforma urmand a include si alte episoade “Dupa Noi”.